אולי הקשר לא תמיד נראה בבהירות כזו – אבל אם מסתכלים על התחומים בהן נוגעת האחריות החברתית- סביבת עבודה, גיוון תעסוקתי, מעורבות חברתית, אתיקה וקיימות – נראה כי כל התחומים הללו מהווים תחומים שמייצרים מוניטין חיובי של חברה..
באמצעות אסטרטגיית משאבי אנוש, פיתוח עובדים והרווחה שלהם בצורה מדויקת ועבודת שיווק נכונה נוצרת למעשה הדיספלינה החדשה – מיתוג מעסיק.
כיצד המעסיק נתפס בעיני העובד הבא?הפוטנציאלי? והנוכחי?
האם מקום העבודה מקדם גם ערכים? משאיר דברים טובים לבאים אחריו? או חושב רק על שורת הרווח הנקי שלו?
מוזמנים לקרוא בכתבה מספר חברות שעשו עבודה נהדרת בתחום מיתוג מעסיק, שהמוני עובדים מבקשים להקלט – ובכך מאפשרים בחירה איכותית של עובדים לשורות הארגונים הללו. חלק עשו שימוש נהדר באחריות חברתית לשם כך: