בחנ/י את עצמך – האם יש אחריות על פרטיות המידע של הלקוחות שלך?

לקראת יום פרטיות המידע העולמי שחל ב28.1 מדי שנה – הכנתי שאלון קצרצר – אז בחנו את עצמכם/ן >

בעידן שבו הכל חשוף, ידוע ובר חיפוש – הנה ההזדמנות לבחון את עצמכם/ן – האם אתם/ן שומרים על פרטיות הלקוחות שלכם/ן?

  1. האם דפי האינטרנט שלכם מאובטחים?
  2. האם אתם משלמים לחברה שמאבטחת את הנתונים? אם כן, האם אתם מודעים למנגנוני ההגנה והאבטחה שלה כצד שלישי?
  3. כל כמה זמן אתם מעבירים ביקורת על מנגנוני פרטיות המידע?
  4. האם יש ברשותכם אימות דו שלבי?
  5. האם אתם מתממשקים עם מערכות נוספות? ואם כן, אילו בקרות והגנות מופעלות שם?
  6. האם חשבונות המייל שלכם בחברה מאובטחים?
  7. האם מועברות הדרכות לעובדים/ות על פרטיות המידע ואבטחתו?
  8. אילו פרטי זיהוי נדרשים לקוחות למסור?
  9. אילו פרטים אתם/ן שומרים/ות על הלקוחות שלכם/ן? ואיפה? שוב, האם השרת/ ענן/ מערכת ניהול ארגונית מאובטחת?
  10. האם הלקוחות יודעים כיצד הם מאובטחים ופרטיותם נשמרת?
  11. האם שמירת הפרטיות מתבצעת רק במהלך תשלומים או גם במהלך שימור לקוחות, קשר עם לקוחות, היסטורייה וכ'?
  12. האם הלקוחות שלכם מקבלים התראות על הפרות? בזמן אמת?בדיעבד?
  13. האם הם יודעים איך להתגונן / לשמור על פרטיות המידע שלהם בזמן ההתקשרות עמכם?
  14. האם קיימת מדיניות פרטיות מסודרת בחברה?
  15. מהם מנגנוני הבקרה הסדורים?
  16. כיצד אתם מדווחים ומתקשרים אותם? כיצד ניתן לדווח על חשש לפרצה /דליפה בפרטיות המידע?
  17. האם המדיניות שקופה ונגישה?
  18. האם אתם עומדים בתקן כלשהו?

 

מוזמנות ומוזמנים להמשיך..בתגובות, בשיתופים, או בהודעות 😊

הצלחה רבה בשמירה על פרטיות והתנהלות אחראית, הוגנת ויוזמת כלפי הלקוחות – וכלל מחזיקי העניין!

 

כאן לכל שאלה,

מיכל