לקראת יום פרטיות המידע העולמי שחל ב28.1 מדי שנה – הכנתי שאלון קצרצר – אז בחנו את עצמכם/ן >
בעידן שבו הכל חשוף, ידוע ובר חיפוש – הנה ההזדמנות לבחון את עצמכם/ן – האם אתם/ן שומרים על פרטיות הלקוחות שלכם/ן?
- האם דפי האינטרנט שלכם מאובטחים?
- האם אתם משלמים לחברה שמאבטחת את הנתונים? אם כן, האם אתם מודעים למנגנוני ההגנה והאבטחה שלה כצד שלישי?
- כל כמה זמן אתם מעבירים ביקורת על מנגנוני פרטיות המידע?
- האם יש ברשותכם אימות דו שלבי?
- האם אתם מתממשקים עם מערכות נוספות? ואם כן, אילו בקרות והגנות מופעלות שם?
- האם חשבונות המייל שלכם בחברה מאובטחים?
- האם מועברות הדרכות לעובדים/ות על פרטיות המידע ואבטחתו?
- אילו פרטי זיהוי נדרשים לקוחות למסור?
- אילו פרטים אתם/ן שומרים/ות על הלקוחות שלכם/ן? ואיפה? שוב, האם השרת/ ענן/ מערכת ניהול ארגונית מאובטחת?
- האם הלקוחות יודעים כיצד הם מאובטחים ופרטיותם נשמרת?
- האם שמירת הפרטיות מתבצעת רק במהלך תשלומים או גם במהלך שימור לקוחות, קשר עם לקוחות, היסטורייה וכ'?
- האם הלקוחות שלכם מקבלים התראות על הפרות? בזמן אמת?בדיעבד?
- האם הם יודעים איך להתגונן / לשמור על פרטיות המידע שלהם בזמן ההתקשרות עמכם?
- האם קיימת מדיניות פרטיות מסודרת בחברה?
- מהם מנגנוני הבקרה הסדורים?
- כיצד אתם מדווחים ומתקשרים אותם? כיצד ניתן לדווח על חשש לפרצה /דליפה בפרטיות המידע?
- האם המדיניות שקופה ונגישה?
- האם אתם עומדים בתקן כלשהו?
מוזמנות ומוזמנים להמשיך..בתגובות, בשיתופים, או בהודעות 😊
הצלחה רבה בשמירה על פרטיות והתנהלות אחראית, הוגנת ויוזמת כלפי הלקוחות – וכלל מחזיקי העניין!
כאן לכל שאלה,
מיכל