הקשר בין הפורום הכלכלי העולמי לאחריות חברתית וקיימות לעסקים קטנים ובינוניים

עובדים או מנהלים בחברה קטנה או בינונית?
אני רוצה לשתף איתכם, כתבה שממחישה בדיוק(!), למה אחריות חברתית תתן לכם מענה ותגדיל את היכולת שלכם לגדול ולצמוח בתקופה של שינויים מהירים!
——-
5 תובנות מרכזיות על המוכנות לעתיד של חברות קטנות ובינוניות שהעלה הפורום הכלכלי העולמי :
1. האתגרים העיקריים שציינו מנהלי SME כוללים רכישה ושימור כישרונות (52.5% מהנשאלים), צמיחה והתרחבות (43.8%), מימון וגישה למימון (35.7%), סביבת מדיניות לא תומכת (21%), והקושי של שמירה על תרבות חזקה ומטרה ברורה וערך החברה (20%).
2. מוכנות עתידית כמכלול של יכולות ואוריינטציות ארגוניות המאפשרות לחברות לצמוח כלכלית בטווח הארוך.
3.להיות קטן יותר נותן לך יתרון – הישארות קטנה מבחינה אסטרטגית, השקעה וביטחון בקבוצת ליבה של אנשים ושמירה על זריזות הארגון יכולים לאפשר לחברות קטנות ובינוניות לזהות הזדמנויות ולפעול במהירות.
4.השפעה חברתית היא הזדמנות בלתי מנוצלת- למרות הפגיעה ביכולות החברתיות של SME בזמן הקורונה, חברות קטנות ובינוניות שלא ויתרו על השפעה חיובית הראו עמידות יותר גבוהה, הזדמנויות רבות ובידול עסקי!
5. טרנספורמציה דיגיטלית היא המפתח להישרדות -לתשתית דיגיטלית יש השפעה משמעותית על צמיחה בת קיימא, השפעה חברתית ויכולת הסתגלות
אז בעולם כלכלי שבו ארגונים קטנים ובינוניים (SME) מייצגים כ-90% מכלל החברות בעולם, הם מהווים כ-70% מהתעסוקה, ולפי הערכות מסוימות, תורמים עד 70% מהתמ"ג העולמי – המעבר להתנהלות אחראית שמייצרת צמיחה עסקית עם אימפקט חברתי –
הפכה להוכחה מחקרית.
——-
אם מצאתם את האתגר העסקי שלכם באחד הסעיפים, ובא לכם/ן פתרון או מענה חדשני ורלוונטי למציאות הנוכחית- כתבו לי.
——-
אשמח ללוות את הארגון שלכם, בקצב ובמידות שמתאימות לכם.ולתת מענה לכל אתגר או התמודדות עסקית – ע"י שימוש בהסתכלות אחראית!
אתגרי גיוס ושימור עובדים, מימון, שיתופי פעולה, מוניטין ומיתוג חיוביים, פיתוח מוצרים וקהלים חדשים ועוד!
—–
מצטרפים?
לקריאה מלאה לחצו כאן