אסטרטגיה חברתית סביבתית לעסקים קטנים באירופה

אז מה עושים באירופה עסקים קטנים ובינוניים כדי להשפיע על החברה והסביבה?
—-
בדוח שפורסם ע"י הOECD ובחן מגוון רחב של סוגיות של צמיחה ואסטרטגיות עסקיות של עסקים קטנים ובינוניים – חילצו כמה נתונים ממש מרתקים על האופן שבו המודעות והעשייה של אותם עסקים לגמרי סביב קיימות וסוגיות חברתיות!
טעימה מהנתונים :
91% מהעסקים הקטנים והבינוניים באירופה לוקחים חלק פעיל בעסק מבחינה חברתית או סביבתית
30% מפתחים מוצר או שירות בר קיימא
24% מעריכים את האימפקט שלהם על החברה והסביבה
34% בעלי תוכניות אסטרטגיות להיות יותר חברתים ו/או ברי קיימא
אתם קולטים!? זה מלא! אבל קיימת מודעות לא מבוטלת של ההשפעה, ואותי הפתיע – המדידה! כי מה שלא מודדים -לא מנהלים, לא?;)
בקרוב אצלנו.לגמרי כל אחד יכול. ללא קשר לגודל או למשאבים.זה שאלה של רצון והבנה אמיתית – שלשם השוק הולך. וזה מה שנכון.
לקריאת הנתונים המלאים לחצו כאן >>