דור חדש של צרכנות : צרכני ה"גםוגם" – מה נלמד מזה בנוגע לחדשנות צמיחה ואחריות?
מאפיין צרכני חדש – צרכני גם וגם. זה לא או-או. אלא "ו"… אז מה המגמות – ומה ארגונים צריכים לעשות עם זה? מעניין מאוד >>
מאפיין צרכני חדש – צרכני גם וגם. זה לא או-או. אלא "ו"… אז מה המגמות – ומה ארגונים צריכים לעשות עם זה? מעניין מאוד >>
למה להטמיע ESG באסטרטגיה הארגונית? מומנטום של שינוי בניהול הארגוני. –תרגום של מאמר של מקינזי שיצא במאי 2023 ופורסם בניוזלטר ב5.9.23 הקישור המלא מופיע מטה–
מחקר חדש של מקינזי ונילסן, בחן בין השנים 2017-2022 התנהגות צרכנים אמריקאים עבור מוצרים אחראיים חברתית וסביבתית, "מקושרי טענות ESG" – ומצא דברים מדהימים. המחקר
מגמות הון אנושי בענף היי-טק בישראל לשנת 2021. אמנם בימים אלו יש גלי פיטורים גדולים בענף – אבל לצד זה – ניתן לקרוא וללמוד הלאה.
אז מה עושים באירופה עסקים קטנים ובינוניים כדי להשפיע על החברה והסביבה? —- בדוח שפורסם ע"י הOECD ובחן מגוון רחב של סוגיות של צמיחה ואסטרטגיות
עובדים או מנהלים בחברה קטנה או בינונית? אני רוצה לשתף איתכם, כתבה שממחישה בדיוק(!), למה אחריות חברתית תתן לכם מענה ותגדיל את היכולת שלכם לגדול
לתהליך ליווי הכולל ערכים וחיבורים עסקיים אסטרטגיים השאירו פרטים לשיחת היכרות: